loading...
تیم سکا
3k-team بازدید : 151 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی مدرن کامبت Modern Combat 5: Blackout 1.3.1a اندروید  + دیتا ( سالم و تست شده )

 

دارای بیش از 10 میلیون بازیکن در سراسر جهان

کاربران گرامی و همراهان همیشگی رسانه جوان موبایل توجه داشته باشید که :

با توجه به اینکه بازی Modern Combat 5: Blackout توسط گیم لافت طراحی شده است

این کمپانی در اکثر موارد با آی پی ایران دارای مشکل است, احتمال دارد در صورت استفاده از بازی با آی پی ایران

اکانت شما بن شود ! در نسخه ای که امروز جوان موبایل برای شما معرفی کرده است امکان بن شدن اکانت

کمتر از 5% می باشد که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود !

 

 دانلود بازی مدرن کمبت 5 برای اندروید Modern Combat 5 , شما در محیطی واقعی قدم خواهید گذاست!

بازی Modern Combat 5 کاری از کمپانی بازی سازی گیم لافت بی شک برترین بازی اندروید خواهد بود. چند سالی است که کمپانی گیم لافت برروی ساخت سری بازی های مدرن کمبات تمرکز کرده است و بی شک می توان مدرن کمبات 5 را گرافیکی ترین بازی انتشار یافته برای اندروید دانست. صحنه های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود میبینید.

طبق گفته کمپانی سازنده این بازی تا چند روز آینده انتشار خواهد یافت که جوان موبایل به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار آن می کند. در ادامه توضیحات کاملی از این بازی را که گیم لافت مطرح کرده را ترجمه و برای شما قرار داده ایم. توجه داشته باشید که گیم لافت بهترین اجرای این بازی را روی چیپ Octa-core اعلام کرده است. هرچند بازی مدرن کمپات روی بسیاری از چیپ های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

 

135 بازی مدرن کمبت 5 اندروید Modern Combat 5: Blackout v1.3.1a

ویژگی های اصلی بازی از زبان سایت wikia :

تغییر مهم و اساسی که در نسخه بلک اوت نسبت به نسخه های قبلی Modern Combat ایجاد شده، کوتاه تر بودن معنی دار مراحل بازی می باشد. میانگین زمان بازی در مراحل عملیاتی، 10-5 دقیقه است که با میانگین نسخه Zero Hour با 20-15 دقیقه بازی در هر مرحله، اختلاف چشمگیری دارد. نسخه Blackout متحدانی (همراهانی) را نیز با شما آشنا می کند؛ شخصیت هایی که از بازیکن (کاربر) پیروی کرده و بعضا در درگیری ها به او می پیوندند. این متحدان (همراهان) همچنین قادرند پس از اولین بار کشته شدن بازیکن در یک مرحله، مجددا او را به حیات بازگردانند.

مانند نسخه Zero Hour، مراحل عملیاتی Blackout در فرم و قالب متفاوت است. درست است که این نسخه، به عنوان بازی اول شخص نام گذاری شده است اما مراحل شامل کنترل شلیک از قایق های رزمی، پرواز با بالگرد و حتی زنبور می باشد!

Modern Combat 5 APK بازی مدرن کمبت 5 اندروید Modern Combat 5: Blackout v1.3.1a

داستان مدرن کمبات 5 و آشنایی با روند بازی :

در Blackout، قهرمان داستان کِیدن فینیکس نام دارد. شخصیت های دیگری مانند توکورا و رو نیز نقش مهمی در عملیات ها بازی می کنند.

بازی با نمایش دِموی مکالمه ی رو و فینیکس آغاز می شود که طی آن به بحث پیرامون حوادث اخیر توکیو می پردازند. یک ماه پیش، ارتش آزادی بخش جهان (دنیا) یورشی ناگهانی را به ونیز در ایتالیا شروع کرد و یک هفته بعد، حمله ای دیگر را به چندین نتورک (Network) آسیایی انجام داد.

فینیکس تلاش می کند رو را متقاعد کند که حمله به ونیز، اقدامی انحرافی برای غافل کردن افکار عمومی از واقعه ای بزرگتر است امارو حرف او را باور نمی کند.

این صحنه تمام شده و بازی به فرم فلش بک، با فینیکس و بول در حالی که به عنوان بخشی از واحد نیروهای ویژه شرکت امنیتی جیلمان تلاش برای نفوذ به ونیز را دارند آغاز می شود. بعد از عبورشان از میان ساختمان های ونیز و شلیک به سربازان ارتش آزادی بخش جهان (دنیا)، فینیکس و بول با ربودن قایق رزمی دشمن از کانال اصلی فرار می کنند. در حال فرار بالگردها وقایق های دشمن را که در تعقیبشان بودند، توسط اسلحه های سنگین منهدم می کنند.

پس از پایان مرحله دموی دیگری آغاز می شود که ادامه ی مکالمه فینیکس و رو است. فینیکس همچنان می خواهد رو را متقاعد کند که اتفاقی بزرگ در شُرُو وقوع است و حتی به امکان دست داشتن جیلمان در این ماجرا نیز اشاره می کند اما پیش از دریافت پاسخش از رو، اتاقی که در آن هستند مورد حمله واقع می شود. فینیکس بیهوش شده و در این میان رو از توکورا می خواهد کهفینیکس را نجات دهد.

فینیکس یک ماه بعد در معبد رینوجی در ژاپن به هوش می آید. معبد ناچارا تبدیل به بیمارستان شده و تحت کنترل گروه غارتگران اداره می شود.

239 بازی مدرن کمبت 5 اندروید Modern Combat 5: Blackout v1.3.1a

نخستین روز اجلاس امنیت سایبری فرا رسیده و توکیو نیز تبدیل به میدان جنگی شده است. میکو کوبو، فینیکس را به خارج ساختمان هدایت کرده و با توکورا و اندروز برخورد می کند و همگی به سمت پایین شهر توکیو می روند.

بلافاصله پس از رسیدن به پایین شهر، کامیون حامل گروه، مورد شبیخون غارتگران قرار می گیرد. فینیکس تلاش به عقب راندن آن ها توسط اسلحه 50 کالیبری متصل به سقف ماشین دارد اما نهایتا کامیون سرنگون می شود.

توکورا فینیکس را از مهلکه نجات می دهد و آن دو به همراه هم و با پای پیاده به سمت شهر راهی می شوند.  همه دشمنان را از سر راه برمی دارند. آن ها با غارتگران و با تجهیزات جیلمان نبرد کردند. بالاخره به مکانی امن می رسند و در آنجا فینیکس اسنایپ به دست گرفته و به سققف این خانه امن رفته و از آن در مقابل غارتگران دفاع می کند.

پس از دقایقی شلیک با اسنایپ، بالگرد آپاچی، راکتی به سمت ساختمان شلیک می کند. انفجار سقف ساختمان را منهدم کرده و موجب سقوط فینیکس می شود. او مجددا وارد ساختمان شده و با کمک رو و هاوک جنگ را به محوطه حیاط بیرونی می کشاند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

3k-team بازدید : 182 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

 

بازی محبوب و پرطرفدار Plants vs. Zombies™ 2 3.7.1 همراه با دیتا ( نسخه فـــول )

معرفی جدیدترین نسخه از بازی ( 3.7.1 ) برای اولین بار از رسانه جوان موبایل

دارای امتیاز 4.4 از 5.0 – بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی

بازی اندروید Plants vs. Zombies™ 2 ,  گیاهان در مقابل زامبی ها !

اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی باشید بی شک نام بازی Plants vs. Zombies را شنیده اید. بازی اندرویدی که در آن شما در نقش گیاهان باید با استراتژی قدرتمند خود از نابودی اهرام خود به وسیله زامبی ها جلو گیری کنید. امروز برای شما در جوان موبایل جدیدترین ورژن , نسخه دوم بازی Plants vs. Zombies را به همراه داریم. در این فصل از بازی مراحل مختلف به همراه کاراکترهای جدیدی اضافه شده است که قطعا علاقه مندان به این بازی مهیج اندروید را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد.

در داستان بازی Plants vs. Zombies™ 2 آماده است که ..

زامبی ها قصد حمله به یک خانه را دارند که راه نفوذ به این خانه از طریق حیاط می باشد. در این بازی موانعی به شکل گیاه های مختلف در اختیار شما قرار میگیرد که باید آنها را در قسمت های مختلف حیاط قرار دهید تا مانع رسیدن زامبی ها به داخل خانه شوند. همچنین مکانیزم امتیاز دهی در این بازی کشتن دشمنانتان در هر مرحله و سکه هایی است که در طول انجام مراحل از کشتن هر زامبی بدست می آورید. هر چه که به مراحل بالاتر می رسید دفاع از این خانواده سخت تر خواهد شد و باید گیاهان را با یک استراتژی درست در مقابل متجاوزان قرار دهید زیرا در صورت یک اشتباه کوچک ممکن است شما بازنده این جنگ باشید.

714 بازی گیاهان در مقابل زامبی Plants vs. Zombies™ 2 v3.7.1 اندروید

ویژگی های بازی اندروید Plants vs. Zombies™ 2 :

– سبک ها و استراتژی های مختلف دفاعی

– دشمنان با ویژگی های مختلف و قدرت ها ی متنوع

– امکان ارتقا سلاح و نیروها

– گرافیک کارتونی و جذاب

– مراحل مختلف و چالش برانگیز

– دریافت جایزه بهترین بازی در E3 – Game Informer

– بهترین بازی 2013–Mashable

 

آموزش نصب بازی :

– فایل اصلی بازی با فرمت apk را دانلود و نصب کنید.

– گیم دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه com.ea.game.pvz2_row را در مسیر Android/obb قرار دهید.

– بازی را اجرا کنید.

 

3k-team بازدید : 141 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

برخی از ویژگی ها:

 گرافیک بالا و گیم پلی جذاب

★ قابل اجرا بر روی گوشی ها نستبا ضعیف

★ نسخه موئ شده بدون نیاز به روت

 امکان اشتراک گذاشتن امتیاز در پیج تانگو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

3k-team بازدید : 221 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

۱۰۰% تست شده با اجرای آفلاین و زبان انگلیسی – بدون نیاز به اینترنت

Grand Theft Auto: San Andreas یا به اختصار GTA: San Andreas معروف ترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ماشین سواری و گنگستری از استودیوی معروف و نام آشنای Rockstar Games می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را برای اندروید داریم! این بازی همان جی تی آن ۵ می باشد که بدون شک دیگر کسی را نمی توان یافت که برای یک بار هم که شده باشد این بازی پرطرفدار را تجربه نکرده باشد! باز هم به نزد سی جی و دار و دسته اش برمیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم! بازی دقیقا همانند نسخه ی کامپیوتری طراحی گردیده و طراحی اچ دی، کیفیت صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های مختلف، سلاح های متعدد و ساعت ها گیم پلی آن همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی سبک جی تی آ را در موبایل اندرویدی شما ایجاد کنند! بازی نیازی به تعریف و تمجید ندارد و هر کاربرا دارای گوشی اندرویدی بدون شک دوست دارد بازی جی تی آ ۵ را برروی موبایل خود داشته باشد!

برخی از ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas اندروید:

* انواع خودروها، موتورسیکلت ها و هواپیماها برای رانندگی

* انواع سلاح های مختلف برای بدست آوردن و استفاده توسط CJ

* امکان همراه شدن با دار و دسته سی جی برای شروع ماجراجویی جالب

* طراحی بسیار گسترده با ده ها شهر و کشور مختلف برای سفر

* سازگاری کامل با کنترلرهای موگا، بلوتوث و USB گیم پد

* طراحی کاملا اچ دی، سه بعدی و دقیقا شبیه نسخه PC

بازی GTA: San Andreas با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با میلیون ها خرید از محبوب ترین ها به شمار می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است و ما امروز در فارسروید جدیدترین، آخرین، بهترین و سالم ترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که :

۱ – نسخه پیش رو از GTA: San Andreas که ما در فارسروید برای دانلود قرار داده ایم نسخه ۱۰۰ درصد تست شده است و به صورت آفلاین برروی دستگاهتان اجرا می شود.

۲ – فایل فشرده به دلیل دارا بودن حجم بالا با بالاترین کیفیت ممکن به همراه ریکاوری فشرده شده است و فرمتش rar است تا در صورت کم و زیاد شدن سرعت اینترنتتان و ناقص دانلود شدن نیازی به دانلود مجدد نباشد و با یک REPAIR ساده مشکل حل شود.

۳ – بازی با برنامه Zapya مشکل دارد لطفا قبل از نصب و اجرای این بازی حتما ان را حذف کنید!

تغییرات نسخه ی V1.08 :

* رفع باگ های مختلف و مشکلات بازی.

 

دانلود GTA: San Andreas - بازی جی تی آ 5 اندروید + دیتا

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 927
  • بازدید کلی : 16,509
  • کدهای اختصاصی